План за изграждане на онлайн присъствие на Вашата марка

Неизменна част от новата бизнес среда е онлайн пространството. Как е представена една марка онлайн вече до голяма степен определя и нейния успех в продажбите и развитието.

Клиентите са вече онлайн. Те търсят информация, новини, консултация, пазаруват, споделят, разговарят, пишат. Всички брандове се стремят да бъдат представени и онлайн. Тук възниква и терминът Онлайн маркетинг, това е палитрата от канали, които ще използвате, за да популяризирате Вашата марка онлайн. Някой брандове имат само корпоративен сайт с информация, а други са вложили средства в огромни онлайн магзини или платформи за поръчка на дадени продукти и услуги (преводи, легализация, принтиране на снимки и др.)

 Онлайн маркетингът има три аспекта, който са добре показани на снимката. 

1. Създайте креативен, иновативен дизайн на своя сайт. Но също така и лесен за употреба. Потребителите не трябва да се лутат и да търсят дълго нужната инфирмация. Дизайнът трябва да е нов и съобразен с цялостната визия и предназначение на марката Ви. Ако имате адвокатска кантора - то сайтът Ви трябва да кара хората да Ви се доверят, да излъчва стабилност, професионализъм, надеждност, компетентност. Ако имате сайт за продажба на дървени играчки, то сайтът трябва да е цветен, с жизнерадостни цветове и детски фигури. Когато поръчате изработка на оналайн магазин или сайт, трябва да знаете, че дизайнът остарява за около 3 до 4 години и отново трябва да инвестирате в нов. Този сектор се развива много бързо и дизайнът остарява морално.

2. Привличане на трафик към сайта. Втората стъпка към успешен онлайн маркетинг е да накарате хората да разберат за сайата и да го посетят. Има наколко начина да увеличите посещаемостта на сайта си: Първият е чрез SEO оптимизация , тя извежда сайта на челните места в търсачката Google, така много повече хора достигат до него, посещават го, и съответно реализирате и повече продажби. Вторият начин е чрез реклама в Google, при който заплащате на Google за всеки потребител дошъл на сайта Ви. Третият начин са социалните мрежи. Не ги подценявайте, те също генерират огромен трафик. Там може да заложите на платените постове и реклама или на вайръл публикациите.

3. Анализ на данните. За да бъде успешен онлайн маркетингът трябва да се събират данни за посещенията и поведението на потребителите. Най-лесно става чрез Google Analytics, но не само. От анализа на данните може да разберете кой от каналите ви води най-много трафик, но дали този трафик е правилният. Може да разберете, че от фейсбук идват много посетители, но никой от тях не купува продукти от Вас. По този начин ще разпределите бюджета си за реклама за правилните източници на посетители, който са и Ваши купувачи.

 

Препоръки от клиенти

Изпрати съобщение