online magazine izrabotkaПовече онлайн продажби

Звучи странно, но има много онлайн магазини, които са проектирани без никаква мисъл за извършване на продажба. Те изглеждат красиво, но те са абсолютно безполезни, когато става дума за пазаруване. За тези сайтове е достатъчно, че те са еквивалентни на онлайн присъствието на марката или физическия магазин. Някои бизнесмени, разработчици и дизайнери не насочват вниманието си към подробности като голям, видим бутон "Купете".

Покажете предимствата на продуктите си

Ясен и прегледен списък на категориите продукти може да бъде идеалното нещо, което да ви помогне в за по -лесна навигация на потребителите в онлайн магазина. Трябва да отделите в отделна категория и продуктите в промоция, както и новите продукти. Това са две лесни примамки за превръщане на "само разглеждащите" в купувачи. Вероятно знаете, че има огромна част от онлайн потребители, които не знаят точно какво искат. Те просто искат да се мотаят наоколо. Вашата цел като онлайн продавач е да влезете в този пазар и да им покажете какво пропускат и от какво имат нужда.

Накарайте посетителите да Ви се доверят

Хората преценяват всяка своя покупка, особено когато е от онлайн магазин, защото липсва контактът с продукта. Нормално е да искат да знаят всичко за продукта, който ще купуват. Публикувайте повече снимки на продуктите, заснети от различен ракурс. Напишете подробно описание на продукта. Бъдете по-детайлни и опишете размерите и материала на продукта. Клиентите искат да знаят също и всичко за процеса на покупката, начини на плащане, доставка, гаранции и т.н., всички тези подробности им помогат да вземат решение за покупка и да се ангажират с транзакцията. Така че, уверете се, че сте поставили достатъчно линкове към страници с помощна информация и упътване за поръчка и доставка, че сте обяснили максимално ясно стъпките и условията за покупка и доставка. Това ще спести голяма част от времето на екипа Ви за поддръжка, ще намали броя на заявките за помощ преди продажба.

Препоръки от клиенти

Изпрати съобщение