Ремаркетинг Ви позволява да достигате до хора, които по-рано са видяли рекламта, посетили уебсайта Ви, но не са взели решение за покупка. Рекламите Ви могат да се показват пред тях, когато посещават други уебсайтове в Google Дисплейна мрежа.

Какво предствлява:

Ремаркетингът е функция, която Ви помага да отправяте правилното послание към хората, които проявяват интерес. Дори ако посетителите напуснат сайта Ви, без да извършат покупка, ремаркетингът Ви дава възможност да се свързвате с тези потенциални купувачи, когато търсят с Google, като използват ключовите Ви думи, или посещават други уебсайтове. Можете да им покажете реклама, която да ги насърчи да се върнат обратно и да извършат покупка.

Използвайте тази функция в разделите Дисплейна мрежа, Насочване към видеоклипове или Аудитории в профила си в зависимост от типа на кампанията Ви.

Как работи:

Ремаркетингът е един от най-ефективните начини да увеличите процента на реализации при хората, които посещават сайта ви. Може да използвате ремаркетинг функцията за текстови реклами в търсачката както и за дисплейни и видео реклами. За да ползвате тази опция, вие трябва да имате инсталиран код от Google Analytics, който да записва посетителите на вашия уебсайт. След това вашите реклами ще се показват на тези посетители, било то в приложения, сайтове или в търсачката. Ремаркетингът има голям процент на успеваемост, което се базира на принципа на повторението в маркетинга. Хората запомнят името на вашия бранд и продукт то остава в съзнанието им. Също така, ремаркетингът позволява да показвате нови предложения на хора, които вече са били ваши клиенти. Това позволявате да привлечете дълготрайни и лоялни потребители на вашия продукт или услуга.

Виж повече

Изпрати съобщение