Рекламите в дисплейната мрежа предствляват най-често банери. Банерните реклами се показват като малка ивица или „банер“ в горната част на страницата или екрана на приложението. Те са най-често използваният рекламен формат за мобилни устройства. 

 Банерни реклами в дисплейната мрежа

Чрез рекламиране в дисплейната мрежа, вие достигате до вашите потенциални клиенти, където и да са те. Може да изберете точно в кои сайтове да се показват вашите реклами, за да бъдат те уместни. Рекламите за дисплейната мрежа могат да бъдат текстови, но най-често се използват графични изображения и анимации. Ако вашата реклама е с качествена снимка и подканващ текст, тя моментално привлича вниманието на потребителя и той клика към сайта ви. Едно от най-атрактивните неща за рекламите в дисплейната мрежа е, че вие може да достигате до клиентите, когато те сърфират на мобилните си устройства, играят игри или използват приложения. В този контектс вашата реклама може да изпъкне още повече, заради малкия екран на смартфона или таблета и да привлечете още повече внимание към вашата марка продукти или услуги. 


Какво е Дисплейнат мрежа на Google?

Дисплейната мрежа е група от над 2 милиона уебсайта, видеоклипа и приложения, в които могат да се показват Вашите реклами . С дисплейната мрежа можете да използвате насочване на рекламите си, за да ги показвате в определен контекст (като „био продукти“ или „nbc.com“) или на определени аудитории от хора (като „тинейджъри“ или „хора, които пазаруват за ПВЦ дограма“), в определени местоположения и т.н. Дисплейната мрежа на Google поддържа голямо разнообразие от рекламни формати и размери. Някои от тях имат по-добра ефективност спрямо останалите.

 

Изпрати съобщение